Akademik Kadro

Bora Gökçe

- 33 Noktada hizmet veren Holding ve bünyesindeki tüm şirketlerin IT yönetimi; - İş Süreçleri ve Otomasyonlar o Hastane Otomasyonu (HIS), o Oracle ERP o İş Zekası o Radyoloji Sistemi ve PACS, o Laboratuvar Otomasyon Süreci, (LIS) o Müşteri İlişkileri Yönetim Süreci (CRM) o Intranet ve Web Siteleri o Mobil Platformlar ve Diğer Uygulamalar - Altyapı Sistemleri o Network, ses ve güvenlik yapısı, o Sunucu ve storage sistemlerinin yönetimi, o Veri tabanları, (Oracle, EXADATA, MSSQL) o Telefon Santralleri. (IP, Analog) - Destek Süreçleri o Yardım Masasının oluşturulması ve yönetimi o Tüm parkurdaki altyapı ve uygulama desteğinin sağlanması - Proje ve Yapılan Çalışmalar o Ağustos 2015’de Kocaeli ve Ekim 2015’de Gaziosmanpaşa açılan hastanelerinin şartname& ihale sürecinden açılış sürecine kadar tüm IT süreçleri, o Tüm grubun Balanced Scorecard yapısına geçmesinin sağlanması, o Merkezi Çağrı Merkezinin kurulması. o Merkezi laboratuvarın kurulması, o Maliyet analizi ile verimlilik çalışması, o Mali işler ile IFRS defter yapısının oluşturulması, o Tüm platformları destekleyen yeni hastane otomasyonun(HIS) doktor sürecinin oluşturulması, o Intranet ve LMS yapısının oluşturulması, o Sistem odasının Tier3 standartına çıkarılması, o Medicalpark.com.tr ve mobil uygulamanın revizyonu

Topkapı Kampüsü

İstinye Üniversitesi Topkapı Kampüsü, Maltepe Mah., Edirne Çırpıcı Yolu, No.9 Zeytinburnu, İstanbul, 34010

Telefon: 0850 283 60 00
Eposta: info@istinye.edu.tr

Mlpcare Medicalpark Liv Hospital VM Medicalpark